Kėbulas
Su naujais buferiais ir visą galą dengiančiomis dugno apsaugos plokštėmis automobilis atrodo dar dinamiškesnis, o elegantiški atnaujinto dizaino lengvojo lydinio ratlankiai pabrėžia išvaizdos evoliuciją.
Atnaujinto dizaino TUCSON su naujomis technologijomis yra puikus kompanjonas leistis į bet kokius nuotykius. Gyvenimas gali būti nenuspėjamas, bet jums pasisekė – jūs turite TUCSON.
Naujasis TUCSON perėmė apdovanojimus pelniusio modelio dizaino kalbą, kuri papildyta patobulintais vizualinio identiteto elementais.
Su naujais buferiais ir visą galą dengiančiomis dugno apsaugos plokštėmis automobilis atrodo dar dinamiškesnis, o elegantiški atnaujinto dizaino lengvojo lydinio ratlankiai pabrėžia išvaizdos evoliuciją.
Erdviame, praktiškame ir elegantiškame naujojo modelio salone sklandžiai integruotos pažangios išmaniosios technologijos kiekvieną kelionę padarys įsimintina.
Bagažinės talpa gali siekti 620 litrų su pakeltais sėdynių atlošais ir 1799 litrų su nulenktais, priklausomai nuo automobilio transmisijos ir įrangos lygio.
Visose penkiose sėdynėse jausite aukščiausio lygio komfortą. Gale yra daug vietos patogiai ištiesti kojas.
Pakeliamos galinės durys atsidaro automatiškai, jei šalia jų 3 sekundes būna išmanusis raktas. Be to, galima nustatyti durų pakilimo aukštį.
TUCSON tapo vienu populiariausių SUV, kurių visame pasaulyje parduota keli milijonai. Šis jubiliejus byloja apie nuolatinį „Hyundai“ automobilių dizaino ir inžinerinių sprendimų tobulinimą bei naujovių diegimą. „20th Anniversary Edition“ modelis turės tas pačias TUCSON charakteristikas, bet išskirtinį dizainą.
„Hyundai TUCSON 20th Anniversary Edition“ modeliai skirti tik Europos rinkai, o jų kiekis yra ribotas. Jais bus prekiaujama iki 2025 metų pavasario arba tol, kol bus parduoti visi šios serijos automobiliai.
Šiam modeliui parinktos 6 spalvos: „Abyss Black“ juoda, „Serenity White“ balta, „Shimmering Silver“ sidabrinė, „Ecotronic Gray“ pilka, „Cypress Green“ ir išskirtinė „Pine Green Matte“ žalia. Taip pat galima pasirinkti stilingą juodą stogą.
Išorėje 20-mečio modelis išsiskirs specialios „Satin Dark Grey“ pilkos spalvos 19 colių lengvojo lydinio ratlankiais, juodais šoninių langų apvadais ir juodais šoniniais veidrodėliais.
„20th Anniversary Edition“ modelio salone juoda oda ir dirbtinė zomša su „Pine Green“ žalios spalvos dygsniais. Juoda lubų apdaila suteikia sportiškumo.
Šis modelis turi visas jėgos pavaras, nuo 48 V hibridinės pavaros su dyzeliniu varikliu iki įkraunamo hibrido. Naujausios technologijos garantuoja aukščiausio lygio ryšį, saugumą ir komfortą.
„N Line“ versijos modeliai išliko sportiški, tik labiau rafinuoti ir elegantiškesni. Specialiai šiam modeliui sukurti priekinis ir galinis buferiai, atnaujintos priekinės grotelės, 19 colių lengvojo lydinio ratlankiai, kėbulo spalvos ratų arkos ir šoniniai skydai. „N Line“ modelio salonas taip pat skiriasi raudonomis dygsniuotomis siūlėmis bei juodos „Obsidian Black“ spalvos dirbtinės zomšos ir odos apmušalais.
Naujasis „Tucson N Line“ pasirodys prekyboje 2025 metų pavasarį.
Kaip ir kiekvienas „Hyundai“ automobilis, naujasis „Tucson“ gaminamas pagal aukščiausius kokybės standartus. Šią kokybę garantuojame suteikdami 5 metų neribotos ridos garantiją, kad galėtumėte užsiimti mėgstamais dalykais, nesijaudindami dėl savo automobilio. Hibrido ir įkraunamo hibrido ličio jonų polimerų akumuliatoriui suteikiama 8 metų arba 160 000 nuvažiuotų kilometrų garantija, pagal tai, kas įvyksta anksčiau.
Naujasis TUCSON, kuriame darniai apjungtos naujausios ryšio ir komforto funkcijos, ir toliau stebina įspūdingu moderniausių išmaniųjų technologijų asortimentu.
Naujame prabangiai atrodančiame grakščiai išlenktame ekrane, kuriame yra 12,3 colių skaitmeninis prietaisų skydelis, o centre – 12,3 colių jutiklinis informacijos ir pramogų sistemos ekranas, gerai matomi funkcijų indikatoriai.
TUCSON turi virtualų raktą – „Hyundai“ skaitmeninį 2.0 raktą su NFC ir UWB jutikliais. Su šia sistema galite atrakinti automobilį tiesiog prie jo priėję ir užvesti variklį užvedimo/išjungimo mygtuku – tereikia su savimi turėti telefoną. Ši naujoviška funkcija susieta su „Hyundai“ telematikos sistema „Bluelink“, kuri leidžia atnaujinti automobilio programinę įrangą ir funkcijas belaidžiu būdu ir nereikia važiuoti į autoservisą.
TUCSON tiks visiems, tiek pageidaujantiems dyzelinio variklio, tiek hibridinio automobilio, tiek įkraunamo hibrido, su kuriuo galima važinėti po miestą kaip su elektromobiliu.
Šis automobilis ypač efektyviai naudoja degalus ir suteikia ypatingą vairavimo patirtį. 1,6 l T-GDi „Smartstream“ variklio ir 72 kW elektromotoro derinys yra išties galingas. Didžiausia galia 235 AG, didžiausias sukimo momentas 367 Nm. Galima rinktis 2WD arba 4WD variantą.
TUCSON hibridas turi benzininį variklį ir elektromotorą. Šiems varikliams dirbant kartu su 1,49 kWh ličio jonų polimerų baterija, automobilis sunaudoja itin mažai degalų. Didžiausia galia 215 AG, didžiausias sukimo momentas 367 Nm. Galima rinktis 2WD arba 4WD variantą.
Su 48 V pusiau hibridine sistema taupomi degalai ir mažinamas išmetamųjų dujų kiekis. Ši sistema įsibėgėjimo metu suteikia varikliui papildomą sukimo momentą. Šis variantas gali būti su benzininiu ir su dyzeliniu varikliu.
1,6 l T-GDi variklis montuojamas kartu su 6 laipsnių mechanine pavarų dėže. Didžiausia galia 160 AG, didžiausias sukimo momentas 265 Nm. Varo tik priekinius ratus.
136 AG 1,6 l CRDi variklis su 48 V pusiau hibridine sistema montuojamas su 7 laipsnių sklandžiai persijungiančių pavarų dėže su dviguba sankaba (7DCT). Gali būti varomi priekiniai ratai arba visi keturi ratai.
Hibridas ir įkraunamas hibridas turi svirtelėmis reguliuojamą rekuperacinį stabdymą, kai važiuojama ECO režimu. Šiame režime perjungimo svirtelėmis ant vairo galima reguliuoti rekuperacinio stabdymo intensyvumą. Efektyviam degalų naudojimui galima patogiai rinktis iš trijų lėtėjimo valdymo lygių.
Su šiuo modeliu „Hyundai“ pristato antros kartos važiavimo žaliosiose zonose režimą. Teritorijų stebėjimo funkcija yra tik įkraunamo hibrido versijose. Įvažiavus į apibrėžtas mažos taršos zonas arba zonas, kuriose taikomi taršos apribojimai, ši funkcija leidžia sklandžiai pereiti prie važiavimo vien su elektra.
Aukštesnio lygio šviesos. Šviesos diodų matricos žibintai automatiškai prisitaiko prie kelio sąlygų, optimaliai apšviesdami kelią ir tuo pačiu mažiau akindami kitus eismo dalyvius.
Stabilumo pučiant stipriam vėjui sistema aktyviai kontroliuoja, kad automobilis nenukryptų nuo važiavimo juostos pučiant stipriam šoniniam vėjui ir važiuotų stabiliai, išlaikydamas važiavimo kryptį.
Projekciniame ekrane rodoma svarbiausia informacija, tokia kaip greitis, kelio kryptis ar įspėjimai. Jei reikia sukti, prietaisų skydelyje matomas vaizdas automobilio šonuose. Vaizdo kameros įsijungia įjungus posūkio signalą persirikiuojant.