Interbrand dar kartą pripažino Hyundai Motor reputaciją
· Hyundai Motor pakilo į 39 vietą Interbrand metiniame pasauliniame prekės ženklo vertės reitinge
· Hyundai Motor vertinama kaip geriausia Korėjos automobilių markė ir septinta markė visoje automobilių pramonėje
· Prekės ženklo vertė paaugo iki 11,3 milijardo JAV dolerių; 8,5 % augimas nuo 2014 m.
2015 m. spalio 5 d. Remiantis naujais pasaulinių prekės ženklų specialistų Interbrand paskelbtais rezultatais, Hyundai Motor pasaulyje tapo 39-tu didžiausiu prekės ženklu.
Pastaraisiais metais pasiekusi 8,5 % prekės ženklo vertės augimą iki 11,3 milijardo JAV dolerių, Korėjos įmonė yra septintas prekės ženklas pagal dydį automobilių pramonėje. Per pastarąjį dešimtmetį Hyundai Motor padidino savo vertę daugiau nei 7 milijardais JAV dolerių, pakildama per 36 vietas iki pačių didžiausių įmonių pasaulyje.
Hyundai Motor įmonė, pradėjusi intensyvų kaitos laikotarpį bei varoma išradingos bei emocionalios prekės ženklo rinkodaros, žymiai pagerino savo prekės ženklo žinomumą tarp klientų. Gerindama vardo įvaizdį kultūros, sporto, socialinės atsakomybės srityje bei naujais, aukštos kokybės gaminiais, Hyundai Motor sustiprino rūpestingą požiūrį į viso pasaulio klientus.
Pripažindamas šį pasiekimą, Interbrand Pasaulinio prekių ženklų vertinimo direktorius Mike Rocha sakė: “Nepaisant itin konkurencingos aplinkos, Hyundai pavyko padidinti savo matomumą pasaulyje, ženkliai patobulinus savo produktus ir prekės ženklą. Nuolatinis Hyundai Motor įsipareigojimas suteikti klientui neeilinės patirties padeda vertinti pasaulinį automobilių gamintoją kaip tikrai išskirtinį prekės ženklą daugelyje pasaulio rinkų.”
Won Hong Cho, Hyundai Motor Rinkodaros vadovas sakė: “2015 m. mūsų Modern Premium prekės ženklo kryptis tapo labiau matoma. Greitu metu tikimės dar daugiau įdomių iniciatyvų. Žvelgdami į ateitį, mes įsivaizduojame save atliekančius pagrindinį vaidmenį mobilumo srityje ir formuojant jį kartu su žmonija. Norėdami tai įvykdyti, mes pasižadame tapti rūpestinga įmone ne tik dėl gaminamų automobilių, bet ir dėl jos vertybių.”
Susitelkdama ties rūpestinga veikla pasiekiamo kliento pasitenkinimo, Hyundai Motor neseniai suskaitmenino savo pardavimų procesą ir ieško naujų bendravimo su klientais būdų, taip tapdama vertingu jų gyvenimo partneriu. Jos į dizainą orientuoti, aukštos kokybės automobiliai atspindi Modern Premium prekės ženklo kryptį, o nauja Pasaulinio pardavėjo erdvės tapatybė užtikrina maksimalią kliento patirtį kiekviename jo kelionės etape.
Pastarojo dešimtmečio Hyundai Motor reitingas (Interbrand):
Metai |
Bendras reitingas |
Prekės ženklo vertė (milijardais JAV dolerių) |
2015 |
39 |
11,3 |
2014 |
40 |
10,4 |
2013 |
43 |
9,0 |
2012 |
53 |
7,5 |
2011 |
61 |
6,0 |
2010 |
65 |
5,0 |
2009 |
69 |
4,6 |
2008 |
72 |
4,8 |
2007 |
72 |
4,5 |
2006 |
75 |
4,1 |
2015 m. automobilių Top 10
Metai |
Įmonė |
Prekės ženklo vertė (milijardais JAV dolerių) |
1 |
Toyota |
49,0 |
2 |
BMW |
37,2 |
3 |
Mercedes-Benz |
36,7 |
4 |
Honda |
22,9 |
5 |
VW |
12,5 |
6 |
Ford |
11,5 |
7 |
Hyundai |
11,3 |
8 |
Audi |
10,3 |
9 |
Nissan |
9,0 |
10 |
Porsche |
8,0 |
Interbrand reitingas yra apskaičiuojamas, naudojant įmonių balansus kartu su rinkodaros veikla, kuri taip pat atspindi potencialų kiekvieno prekės ženklo pelną.