Hyundai pristato 2020 metų "Superbowl" reklamą.
Kiekvienais metais per Amerikietiško futbulo super Finalą prie ekranų pritraukia milijonus žiūrovų. Jis laikomas vienu žiūrimiausiu sporto renginiu Amerikoje. Nenuostabu, kad ir "super prekės ženklai" nori būti ten irgi matomi. Skaičiuojama, jog vidutinė 30s. reklama varžybų pertraukos metu kainuoja net 5 milijonus dolerių!
Hyundai taip pat dalyvauja šiose reklamose. Kiekvienais metais pristato savo didžiausią/brangiausią reklamą.
Pristatome jums 2020 metų Hyundai reklamą - „Smaht Pahk“, kurioje vaidina mylimos Bostono įžymybės Chrisas Evansas, Johnas Krasinski, „Saturday Night Live“ komikė Rachel Dratch ir Bostono „Red Sox“ legenda Davidas Ortizas. Reklaminis klipas „Smaht Pahk“ pasirodys geriausiu laiku, pirmojo kėlinio pertraukos metu ir rodys nuotolinio išmaniojo parkavimo pagalbininko funkciją visiškai naujoje „2020“ Hyundai Sonatoje.